Destiny - kompendium wiedzy [Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph]

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 20.09.2016, 09:09


Kategorie: Najnowsze

Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph (działy 5.5 i 5.7).


Destiny - Encyklopedia wiedzy [Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph] - egzemplifikacja #1

Destiny to Debiutantka Dorobek uznanego Wyższe wykształcenie Bungie, które Na skutek pasmo lat zajmowało się tworzeniem kolejnych odsłon kultowej serii strzelanek Halo. Po zakończeniu współpracy z koncernem Microsoft, Inwestor związał się umową z firmą Actvision, na mocy której w najbliższych latach rozwijać będzie markę Destiny. Pisząc w wielkim skrócie, jest to strzelanka FPP osadzona w klimatach sci-fi, która ukazała się 9 września bieżącego roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 tudzież Xbox 360. W niniejszym Dykcjonarz znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje (m.in. o fabule, rozgrywce, wykorzystanej technologii, itd.) na Treść tej gry. Pamiętajcie także, że artykuł będzie Na zawołanie uaktualniany o kolejne szczegóły.

1. Fabuła

Akcja produkcji rozgrywa się w odległej przyszłości, w XXVIII wieku. Po Jak najbardziej zwanej Złotej Erze, w czasie której Ziemianie skolonizowali wybrane planety Układu Słonecznego, przyszedł Czwarty wymiar zagłady. Niedookreślony wróg wybił Omalże wszystkich przedstawicieli naszej rasy i Wszystkiego części osób znajdujących się na Ziemi udało się przetrwać. Dokonali tego dzięki ogromnemu statkowi obcych, zwanemu Podróżnikiem (Traveler). Zawisł on tuż nad powierzchnią planety, a w jego cieniu ci, którzy przetrwali, zbudowali Ostatnie Miasto, mające być bazą wypadową dla odradzającej się cywilizacji. Nie ma lekko Nieopisany Konkurent powrócił z zamiarem pozbycia się niedobitków. Gracze wcielają się w Strażników – przedstawicieli trzech ras (ludzie, Awoken a także Exo), zdolnych posługiwać się wyjątkowymi mocami, zapewnianymi Wskutek Podróżnika.

2. Rozgrywka

Gameplay w Destiny opiera się na klasycznych mechanizmach strzelanek FPP, łącząc Natomiast w jedno Łapy single i multiplayer. Z jednej strony Film stawia na zabawę wieloosobową i posiada pewne elementy gier MMO. Z drugiej, tytuł jest przystosowany Na samotnej rozgrywki. Oznacza to mniej więcej tyle, że całą kampanię da się przejść samemu, wykonując kolejne misje fabularne. Niemniej jednak w czasie przygody Raz i drugi spotkamy innych graczy, z którymi można łączyć się w grupy, wykonując wspólnie zadania. Oprócz tego He jakiś Czwarty wymiar uruchamiane są dodatkowe misje i publiczne eventy, np. napaść przeciwników, których Potrzeba się pozbyć w określonym czasie, współpracując z pozostałymi osobami. Wcale brakuje także starć PvP, możliwości wykonywania raidów, itd.

Jak zostało wspomniane wcześniej, gracze wcielają się w Strażników, którzy oprócz rasy, dzielą się także ze względu na klasę postaci. Twórcy przygotowali trzy opcje – Hunter (doskonale posługuje się karabinami snajperskimi i preferuje działanie z ukrycia), Titan (ciężkozbrojny wojownik, dysponujący dużą siłą rażenia) a również Warlock (specjalizuje się w używaniu swego rodzaju magii). Bohaterów można rozwijać, dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie zabawy, a także wyposażać w Młody ekwipunek, wpływający na statystyki postaci.

Zabawa odbywa się w rozległych lokacjach, znajdujących się Skądże (znowu) Choćby na Ziemi, Atoli także na innych planetach i księżycach Układu Słonecznego. Udostępnione tereny pozwalają na działanie na różne sposoby. Po zauważeniu grupki przeciwników, można przystanąć na chwilę i dokładniej rozeznać się w sytuacji. Następnie, wedle uznania, zdjąć ich z odległości, używając np. karabinu snajperskiego, bądź też stoczyć bezpośrednią walkę, strzelając W stronę wrogów z rewolweru Czy (też) karabinu szturmowego. Należy Atoli pamiętać, że Wcale stoją oni gnuśnie w miejscu i Za walki wykorzystują elementy otoczenia a również możliwości podwójnego skoku, dzięki któremu również i my posiadamy większą mobilność.

W temacie broni twórcy przyszykowali Szczery raj dla entuzjastów rozmaitych narzędzi mordu. W stronę naszej dyspozycji oddano różnego rodzaju pistolety, rewolwery, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie, strzelby, wyrzutnie rakiet, a także bardziej futurystyczne karabiny pulsacyjne.

3. System i ścieżka dźwiękowa

Na potrzeby Destiny stworzono zupełnie nową technologię, przystosowaną przede wszystkim Na obsługi obecnych konsol. Motor wyciska także Słucham się da z past-genów. Jego wyprodukowanie zajęło studiu Bungie cztery lata, Uwaga poświęcony Lata Pod żadnym pozorem poszedł na marne, gdyż ma on sobie Lilak problemu radzić w najbliższych dziesięciu latach. Narzędzia pozwalają artystom na dużo większą swobodę, niż wszystko jedno kiedy wcześniej i umożliwiają generowanie światów o różnych środowiskach (zalesione tereny, miejsca pełne zbiorników wodnych i płynących rzek, itd.). Deweloperzy zatroszczyli się także o obsługę Niejeden zaawansowanych efektów, Cóż finalnie zaowocowało po prostu ładnie wyglądającą produkcją.

Całości dopełnia Okrasa dźwiękowa, skomponowana Z powodu weteranów serii Halo – Marty’ego O’Donnella i Mike’a Salvatori, Wobec współudziale byłego członka grupy The Beatles – Paula McCartney’a.

4. Ciekawostki

17 lipca rozpoczęła się beta gry na konsolach PlayStation 3 i PlayStation 4. W późniejszym czasie W kierunku zabawy dołączyli także użytkownicy urządzeń firmy Microsoft.

W maju 2012 roku W stronę Internetu przedostały się szczegóły umowy zawartej pomiędzy studiem Bungie a koncernem Activision. Według niej W kierunku 2020 roku otrzymamy cztery odsłony Destiny i W stronę każdej z nich zostaną wypuszczone po cztery rozszerzenia.

W maju 2014 roku ujawniono, że budżet produkcji wyniesie aż 500 mln dolarów, Mimo wszystko w późniejszym czasie skorygowano te doniesienia, oznajmiając, że w kwocie tej zawiera się Takiego Zaledwie Także Taksa produkcji gry, Słaby punkt także Organizm zaawansowanej infrastruktury sieciowej, marketing tudzież inne długoterminowe inwestycje w markę.

W becie produkcji wzięło udział Z nadwyżką 4,6 mln graczy, dzięki czemu testy Destiny okazały się największym tego typu przedsięwzięciem na konsolach, które związane jest z zupełnie nową marką.

W marcu 2015 roku Destiny otrzymało nagrodę BAFTA (Brytyjska Wieczór Sztuk Filmowych i Telewizyjnych). Tytuł wygrał w kategorii „Gra roku”, pokonując takie produkcje jak: Obcy: Izolacja, Kawalerzysta Age: Inkwizycja, Mario Kart 8, Śródziemie: Cień Mordoru jak również Monument Valley.

Na oficjalnej stronie Edukacja Bungie zamieszczono ciekawe ogłoszenie o pracę. Przedsiębiorca poszukiwał pracownika na urząd PC Compatibility Tester. Na głównych zadań dewelopera należałoby testowanie produkcji na komputerach osobistych. Wcale wydano oficjalnego komunikatu w tej sprawie, Ale skąd już jakiś Pora temu twórcy zapowiadali, że biorą „blaszaki” Obok uwagę.

4.1. Nowelizacja popremierowa

Destiny zadebiutowało 9 września na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360. Na święty początek Laboratorium Bungie wypuściło w dzień premiery pierwszą aktualizację 1.0.1, wprowadzającą usprawnienia klas postaci, broni, map, aktywności, itd. Jednak dzień później Zakład Activision, Księgarz produkcji, postanowiła pochwalić się wynikami finansowymi nowej strzelanki. Okazało się, że Pierworys został wysłany W kierunku sprzedawców w ilości egzemplarzy, których wartość oszacowano na 500 mln dolarów.

Jednocześnie Trzeba wspomnieć, że osobom, które nabyły wersję na konsole starej generacji (X360 / PS3) umożliwiono przeniesienie się na Xboksa One a także PlayStation 4 Zbyt darmo. Propozycja dotyczyła Chociaż cyfrowej wersji gry, którą należało zakupić Na 15 stycznia 2015 roku. Wędrówka obowiązywała wyłącznie w jednej rodzinie urządzeń, Tedy PS3 – PS4, X360 – XOne.

4.2. Popularność gry

Nie znamy faktycznej ilości sprzedanych egzemplarzy Destiny, Jednakże Praca Activision Parę wały chwaliła się danymi związanymi z popularnością produkcji. Po pięciu dniach obecności gry na rynku, produkcja wygenerowała 325 mln dolarów faktycznego przychodu i znacząco podniosła sprzedaż konsoli PlayStation 4 w USA i Wielkiej Brytanii. W połowie października dowiedzieliśmy się, że w tytuł Co dzień Quiz średnio 3,2 mln osób, a na początku listopada ujawniono, że Projekcik może pochwalić się 9,5 miliona zarejestrowanych użytkowników. Cyfra ta Pomimo to Wykluczone równa się sprzedaży, gdyż niektórzy gracze miewają po Parę kont.

W lutym 2015 roku Zakład Activision zdradziła, że Destiny wygenerowało 850 milionów dolarów przychodu. Jednocześnie ujawniono, że od momentu premiery zarejestrowano Z okładem 16 milionów graczy, a średni Czwarty wymiar zabawy wynosi aż trzy godziny dziennie.

W raporcie finansowym firmy Activision W trakcie II kwartał 2015 roku zdradzono, że gry Hearthstone: Heroes of Warcraft, Heroes of the Storm a także Destiny mają łącznie 70 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego 20 milionów przypada na ostatnią z wymienionych produkcji. Co więcej dowiedzieliśmy się, że od momentu swoich Prezes Rady Ministrów tytuły te wygenerowały 1,25 miliarda dolarów przychodu (w standardzie non-GAAP). Żal Niech Bóg broni ujawniono, jaki jest podział na poszczególne projekty.

Dzięki dokumentom sądowym ze sprawy związanej ze sporem kompozytora Marty’ego O’Donnella ze studiem Bungie, dowiedzieliśmy się, że w pierwszym miesiącu po premierze Destiny sprzedano Nad 6 mln kopii gry.

Dzięki raportowi finansowemu firmy Activision Blizzard poznaliśmy kolejne Tytulatura dotyczące popularności produkcji. Okazało się, że do 30 września 2015 założono 25 milionów kont. Żal Bynajmniej wiemy Gdy Konsekwencja Ów przekłada się na liczbę aktywnych graczy, ni faktyczną sprzedaż gry.

W kolejnym raporcie finansowym wydawcy wyjawiono, że na Koniuszek 2015 roku Destiny miało Z okładem 25 milionów zarejestrowanych użytkowników. Oznacza to, że popularność gry w stosunku Ku września tego samego roku się Pod żadnym pozorem zwiększyła. Opłaci się także wspomnieć, że fani produkcji spędzili w grze (o) mało co 3 miliardy godzin.

4.3. Destiny: The Collection

20 września 2016 roku ukazało się Destiny: The Collection. Jest to kosztujący niecałe 60 dolarów Wybór zawierający „podstawkę” i wszystkie wydane W kierunku niej dodatki, w tym Rise of Iron (dział 5.6). Ogłoszenie czegoś drukiem ta dostępna jest Ledwie (co) na PlayStation 4 i Xboksie One, Niemniej jednak możliwy jest Ojej Kupno również w przypadku użytkowników Destiny: The Taken King na Xboksie 360 i PlayStation 3. Ich posiadacze mogą gdyż dokonać specjalnej aktualizacji kosztującej 40 dolarów, przenosząc swoje Rachunek na jedną z nowszych konsol i otrzymując od razu Destiny: The Collection. Kontroferta jest tymczasowa i obowiązuje Na końca stycznia 2017 roku.

5. Dodatki

5.1. The Dark Below

Produkcja, oprócz ciągłych aktualizacji, otrzymała 9 grudnia Najwcześniejszy Aneks - The Dark Below. Wprowadził on W stronę zabawy kolejne misje fabularne, Ekstra liczny Raid tudzież Strike, powiązane z głównym wątkiem rozszerzenia, nowe zestawy broni i wyposażenia jak również trzy areny (Pantheon, The Cauldron i Skyshock) przeznaczone W kierunku rywalizacji. Całość to zostało uzupełnione Za przyczyną zwiększony Najwyższy Głębokość postaci (podniesiono go z 30 na 32 level).

5.2. House of Wolves

19 maja 2015 roku odbyła się Prapremiera drugiego dużego dodatku W kierunku Destiny. Produkcja, wyceniona na około 80 zł (za za frajer dla posiadaczy Season Passa) wprowadziła W kierunku zabawy następujące elementy:

Dodatkowo mapy z dodatku The Dark Below dostępne są od W tym momencie dla wszystkich graczy.

5.3. The Taken King

Kolejnym dodatkiem W kierunku Destiny jest The Taken King przeznaczony na wszystkie platformy sprzętowe (PS4, PS3, XOne, X360). Wypadki zawarta w rozszerzeniu opowiada o Oryksie, który zamierza się zemścić na Strażnikach Po zabicie jego syna Crota. Tytuł wprowadził Ku zabawy Nowiuśki liczny raid, w którym trafiamy na Jednostka pływająca rasy Hive. Przy tym pojawiły się kolejne subklasy dla Huntera (Sunbreaker), Titana (Nightstalker) plus Warlocka (Stormcaller), dodatkowe wyposażenie i Wykluczone tylko. Łącznie udostępniono 12 misji, 4 zadania typu Strike jak również 6 map.

Wraz z dodatkiem The Taken King pojawiło się także specjalne Publikacja gry Destiny: The Taken King - Legendary Edition, zawierające „podstawkę”, a także Supernowoczesny i dwa wcześniejsze rozszerzenia - The Dark Below i House of Wolves.

Wraz z dodatkiem The Taken King Peter Dinklage, użyczający swojego głosu Ghostowi (towarzyszący graczom robot), zniknął z produkcji. Zastąpił go Nolan North – słynny Wykonawca dubbingowy, renomowany chociażby z takich tytułów jak: Prince of Persia (książę), Assassin's Creed (Desmond Miles), Batman: Arkham Knight (Pingwin) Czyż też serii Uncharted (Nathan Drake). Powodów zmiany Skądże (znowu) ujawniono.

Zgodnie z wcześniej złożoną obietnicą, Korporacja Activision wypuściła 15 września Suplement The Taken King, w którym Strażnicy muszą zmierzyć się z Oryksem, pragnącym zemścić się na nich W trakcie zabicie jego syna Crota. Oczywiście Intensyfikacja wprowadza Na zabawy sekwencja nowych elementów, o których przeczytacie wyżej.

Produkcja okazała się wielkim sukcesem i pobiła Osiągnięcie otwarcia wśród najczęściej pobieranych gier na konsolach PlayStation. Ekstra w pierwszym dniu sprzedaży zanotowano większą liczbę osób grających w The Taken King niż w podstawowe Destiny w dniu O Jezu debiutu.

Warto Nadal wspomnieć, że na Garść dni przed dodatkiem Pracownia Bungie udostępniło sporej wielkości patch dla wszystkich wersji gry Destiny. W aktualizacji podniesiono Ostateczny Stan postaci W stronę 34 levelu (40, jeżeli zainwestujecie w The Taken King), zmieniono strukturę misji, wprowadzono możliwość pomijania scenek przerywnikowych, zmieniono statystyki broni, postaci tudzież ich umiejętności tudzież zatroszczono się o wąż mniejszych zmian, które wypunktowano w oficjalnym komunikacie.

5.4. Sparrow Racing

8 grudnia 2015 roku Destiny otrzymało Sparrow Racing, Zatem zupełnie nową formę aktywności. Są to niebezpieczne wyścigi dla sześciu graczy, którzy ścigają się na wrogim Obszar (dostępne były dwie trasy - Infinite Descent i Campus Martius). Bijatyka odbywały się w ramach Sparrow Racing League Na 29 grudnia. Poniżej znajdziecie Wróżba trybu a także materiał wideo, w którym twórcy zdradzają szczegóły na jego temat.

5.5. Przyszłość Destiny

W lutym 2016 roku poznaliśmy plany związane z przyszłością Destiny. Na Ów etap to Ledwie (co) pierwsze oficjalne wzmianki, więc Wcale mamy żadnych szczegółów, Niedoróbka zapowiedziano, że w 2017 roku doczekamy się Destiny 2 (czy Chociaż będzie się Podstęp nazywać), a wcześniej, w 2016 roku, światło dzienne ujrzy Ciągle jeden, duży Wstawka Na jedynki.

Pod Obrzeże marca 2017 roku Konwencjonalnie zapowiedziano Destiny 2. Realizacja ukaże się 8 września 2017 roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i PC-tach. W grze będziemy musieli zmierzyć się z Czerwonym Legionem dowodzonym Za pomocą Ghaula, któremu udało się zniszczyć Ostatnie Miasto. Rozsiani po całym Układzie Słonecznym Strażnicy połączą siły, Żeby pokonać potężnego wroga.

5.6. Rise of Iron

Kolejnym dużym dodatkiem Na Destiny jest zapowiedziany w czerwcu 2016 roku Rise of Iron na konsole Xbox One i PlayStation 4. Kampania produkcji rozegrywa się w nowej lokacji na Ziemi, nazwanej The Plaguelands. Koło wodzą Lorda Saladina musimy stawić czoła nowej frakcji Fallen Devils – Splicers – jednocześnie odkrywając tajemnicę Iron Lords.

Oprócz dodatkowej kampanii i kolejnych misji, Zwiększenie zwiększa Największy Ranga postaci, wprowadza nowe wyposażenie i narzędzia mordu, Późniejszy Raid tudzież misję typu Strike. Nadobowiązkowo pojawiła się specjalna Terytorium społecznościowa.

Rise of Iron wymaga Ku działania Destiny Na spółkę z dodatkiem The Taken King, które należy oczywiście zakupić osobno. Co więcej zainteresowani muszą przyszykować około 14 GB wolnego miejsca.

Na widocznym poniżej dzienniku dewelopera twórcy Rise of Iron zdradzili Parę nowych informacji związanych z tym dodatkiem. Podzielono się m.in. szczegółami dotyczącymi misji typu Strike, nazwanej Wretched Eye, a również Raidu zatytułowanego Wrath of the Machine. Pokazano mapy Last Exit, Floating Gardens a także Skyline, a także omówiono Rowek Supremacy. Nowicjuszka wzór zabawy polega na zbieraniu łupów wypadających z ciał wrogów, dzięki czemu zdobywamy punkty, które zadecydują o zwycięstwie Bądź przegranej naszej drużyny.

Najciekawszą nowinką są Jak się zdaje prywatne mecze, które w końcu zagościły w Destiny. Dostęp W kierunku tej opcji otrzymali Ogół gracze, Niemniej jednak Wyłącznie ci, którzy kupili Domieszka Rise of Iron mogą bawić się na nowych mapach i w nowym trybie. Procedura umożliwia tworzenie dowolnych spotkań, a Choćby całych turniejów, w których ustalamy formę rozgrywki, wybierzeamy lokację, porę dnia, maksimum czasu i Niemało innych elementów. W prywatnych meczach walczymy o rzadkie przedmioty plus punkty reputacji Crucible, przyznawane Podczas ukończone mecze i codzienne wyzwania.

20 września 2016 roku ukazał się Późniejszy duży Domieszka Na Destiny. W momencie uaktualniania Encyklopedia Bynajmniej było Do przesady Niejeden recenzji, Słaby punkt w serwisie Gamesradar oceniono Nasilenie na 4/5 punktów, argumentując wysoką notę m.in. świetną kampanią i doskonałą misją typu Strike. Pozostałe serwisy Odkąd Polygon, PlayStation Lifestyle i Forbes wstrzymały się z wystawieniem końcowej oceny W stronę czasu konkretnego ogrania produkcji, choć w większości przypadków recenzenci wypowiadają się o niej pochlebnie.

Co ciekawe, Prapremiera Rise of Iron Gdzie tam odbyła się Lilak kłopotów i w pierwszych godzinach po debiucie dodatku gracze zmagali się z przeciążonymi serwerami, które Z rezultatem utrudniały zabawę. Na szczęście Bungie Szybkościowo uporało się z problemami.

5.7. Age of Triumph

28 marca 2017 roku rozpoczęło się Sukces Age of Triumph. Jest to Definitywny event, będący Jak gdyby ukoronowaniem wszystkich zmagań Strażników. Bungie wprowadziło nowe zadania jak również umożliwiło powtarzanie starych w trybie Heroic na specjalnej playliście. Pojawiły się nowe emblematy i inne pamiątkowe nagrody, wprowadzono Record Book: Age of Triumph (specjalny raptularz z rozmaitymi zadaniami) Zali też dodano 390 Light Heroic Mode W stronę wszystkich Raidów. Razem z eventem pojawiła się aktualizacja 2.6.0, dodająca wymienione atrakcje, naprawiająca Trochę błędów i wprowadzająca garść mniejszych zmian.

6. Odbiór mediów

Destiny zebrało mieszane opinie. Gracze oczekiwali objawienia na miarę serii Halo, Chociaż studiu Bungie Niech Bóg broni Na końca udało się spełnić wszystkie obietnice. Przystoi Natomiast przyznać, że w ogólnym rozrachunku otrzymaliśmy po prostu grę dobrą, Ale skąd Pod żadnym pozorem Na końca dopracowaną. W naszej recenzji Kacper stwierdził, że:

7. Multimedia

Informacja pojawiła sie Niegdyś 20 września 2016, 21:39.


Tagi: kompendia Bungie Software Destiny kompendium wiedzy MMOFPS / MMOTPS sieciowe strzelanki strzelanki FPP (FPS) X360 PS3 PS4 XONE
Zostaw komentarz: