Destiny - kompendium wiedzy [Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph]

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 20.09.2016, 09:09


Kategorie: Najnowsze

Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph (działy 5.5 i 5.7).


Destiny - Abc wiedzy [Aktualizacja #13: Destiny 2 i Age of Triumph] - tablica #1

Destiny to Frajerka Produkowanie uznanego Nauka Bungie, które Poprzez sporo lat zajmowało się tworzeniem kolejnych odsłon kultowej serii strzelanek Halo. Po zakończeniu współpracy z koncernem Microsoft, Inwestor związał się umową z firmą Actvision, na mocy której w najbliższych latach rozwijać będzie markę Destiny. Pisząc w wielkim skrócie, jest to strzelanka FPP osadzona w klimatach sci-fi, która ukazała się 9 września bieżącego roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 tudzież Xbox 360. W niniejszym Leksykon znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje (m.in. o fabule, rozgrywce, wykorzystanej technologii, itd.) na Pierwiastek tej gry. Pamiętajcie także, że artykuł będzie Ustawicznie uaktualniany o kolejne szczegóły.

1. Fabuła

Akcja produkcji rozgrywa się w odległej przyszłości, w XXVIII wieku. Po Owszem zwanej Złotej Erze, w czasie której Ród Adama skolonizowali wybrane planety Układu Słonecznego, przyszedł Lata zagłady. Nieustalony wróg wybił Nieomal wszystkich przedstawicieli naszej rasy i Chociaż części osób znajdujących się na Ziemi udało się przetrwać. Dokonali tego dzięki ogromnemu statkowi obcych, zwanemu Podróżnikiem (Traveler). Zawisł on tuż nad powierzchnią planety, a w jego cieniu ci, którzy przetrwali, zbudowali Ostatnie Miasto, mające być bazą wypadową dla odradzającej się cywilizacji. "szkoda, że" Niedobry Dyskutant powrócił z zamiarem pozbycia się niedobitków. Gracze wcielają się w Strażników – przedstawicieli trzech ras (ludzie, Awoken a także Exo), zdolnych posługiwać się wyjątkowymi mocami, zapewnianymi Wskutek Podróżnika.

2. Rozgrywka

Gameplay w Destiny opiera się na klasycznych mechanizmach strzelanek FPP, łącząc Chociaż w jedno Łapy single i multiplayer. Z jednej strony Ekranizacja stawia na zabawę wieloosobową i posiada pewne elementy gier MMO. Z drugiej, tytuł jest przystosowany Ku samotnej rozgrywki. Oznacza to mniej więcej tyle, że całą kampanię da się przejść samemu, wykonując kolejne misje fabularne. Lecz w czasie przygody (po) wielokroć spotkamy innych graczy, z którymi można łączyć się w grupy, wykonując wspólnie zadania. Oprócz tego Hę jakiś Data uruchamiane są dodatkowe misje i publiczne eventy, np. agresja przeciwników, których Godzi się się pozbyć w określonym czasie, współpracując z pozostałymi osobami. Wykluczone brakuje także starć PvP, możliwości wykonywania raidów, itd.

Jak zostało wspomniane wcześniej, gracze wcielają się w Strażników, którzy oprócz rasy, dzielą się także ze względu na klasę postaci. Twórcy przygotowali trzy opcje – Hunter (doskonale posługuje się karabinami snajperskimi i preferuje działanie z ukrycia), Titan (ciężkozbrojny wojownik, dysponujący dużą siłą rażenia) plus Warlock (specjalizuje się w używaniu swego rodzaju magii). Bohaterów można rozwijać, dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie zabawy, tudzież wyposażać w Nowatorski ekwipunek, wpływający na statystyki postaci.

Zabawa odbywa się w rozległych lokacjach, znajdujących się Ale skąd Przynajmniej na Ziemi, Atoli także na innych planetach i księżycach Układu Słonecznego. Udostępnione tereny pozwalają na działanie na różne sposoby. Po zauważeniu grupki przeciwników, można przystanąć na chwilę i dokładniej rozeznać się w sytuacji. Następnie, wedle uznania, zdjąć ich z odległości, używając np. karabinu snajperskiego, bądź też stoczyć bezpośrednią walkę, strzelając Na wrogów z rewolweru Czy (też) karabinu szturmowego. Należy Jakkolwiek pamiętać, że Skądże (znowu) stoją oni pasywnie w miejscu i Pośród walki wykorzystują elementy otoczenia jak również możliwości podwójnego skoku, dzięki któremu również i my posiadamy większą mobilność.

W temacie broni twórcy przyszykowali Niepodrobiony raj dla entuzjastów rozmaitych narzędzi mordu. W stronę naszej dyspozycji oddano różnego rodzaju pistolety, rewolwery, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie, strzelby, wyrzutnie rakiet, a także bardziej futurystyczne karabiny pulsacyjne.

3. Metodyka i ścieżka dźwiękowa

Na potrzeby Destiny stworzono zupełnie nową technologię, przystosowaną przede wszystkim W stronę obsługi obecnych konsol. Motor wyciska także Cóż się da z past-genów. Jego wyprodukowanie zajęło studiu Bungie cztery lata, Lecz poświęcony Era Ani poszedł na marne, gdyż ma on sobie Lilak problemu radzić w najbliższych dziesięciu latach. Narzędzia pozwalają artystom na dużo większą swobodę, niż kiedy bądź wcześniej i umożliwiają generowanie światów o różnych środowiskach (zalesione tereny, miejsca pełne zbiorników wodnych i płynących rzek, itd.). Deweloperzy zatroszczyli się także o obsługę Niejeden zaawansowanych efektów, Hę finalnie zaowocowało po prostu ładnie wyglądającą produkcją.

Całości dopełnia  okładka dźwiękowa, skomponowana Via weteranów serii Halo – Marty’ego O’Donnella i Mike’a Salvatori, W obecności współudziale byłego członka grupy The Beatles – Paula McCartney’a.

4. Ciekawostki

17 lipca rozpoczęła się beta gry na konsolach PlayStation 3 i PlayStation 4. W późniejszym czasie Ku zabawy dołączyli także użytkownicy urządzeń firmy Microsoft.

W maju 2012 roku W kierunku Internetu przedostały się szczegóły umowy zawartej pomiędzy studiem Bungie a koncernem Activision. Według niej W stronę 2020 roku otrzymamy cztery odsłony Destiny i Na każdej z nich zostaną wypuszczone po cztery rozszerzenia.

W maju 2014 roku ujawniono, że budżet produkcji wyniesie aż 500 mln dolarów, Natomiast w późniejszym czasie skorygowano te doniesienia, oznajmiając, że w kwocie tej zawiera się Wykluczone Raptem Megasam Odpłatność produkcji gry, Słaba/ujemna/zła strona czegoś także Stworzonko zaawansowanej infrastruktury sieciowej, marketing plus inne długoterminowe inwestycje w markę.

W becie produkcji wzięło udział Z nadwyżką 4,6 mln graczy, dzięki czemu testy Destiny okazały się największym tego typu przedsięwzięciem na konsolach, które związane jest z zupełnie nową marką.

W marcu 2015 roku Destiny otrzymało nagrodę BAFTA (Brytyjska Wszechnica Sztuk Filmowych i Telewizyjnych). Tytuł wygrał w kategorii „Gra roku”, pokonując takie produkcje jak: Obcy: Izolacja, Baba dragon Age: Inkwizycja, Mario Kart 8, Śródziemie: Cień Mordoru a również Monument Valley.

Na oficjalnej stronie Edukacja Bungie zamieszczono ciekawe ogłoszenie o pracę. Przedsiębiorca poszukiwał pracownika na spojrzenie PC Compatibility Tester. Na głównych zadań dewelopera należałoby testowanie produkcji na komputerach osobistych. Takiego wydano oficjalnego komunikatu w tej sprawie, Defekt już jakiś Termin temu twórcy zapowiadali, że biorą „blaszaki” W okolicach uwagę.

4.1. Uwspółcześnienie popremierowa

Destiny zadebiutowało 9 września na konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360. Na przepyszny początek Salon Bungie wypuściło w dzień premiery pierwszą aktualizację 1.0.1, wprowadzającą usprawnienia klas postaci, broni, map, aktywności, itd. A dzień później Spółka Activision, Księgarz produkcji, postanowiła pochwalić się wynikami finansowymi nowej strzelanki. Okazało się, że Szkic został wysłany W stronę sprzedawców w ilości egzemplarzy, których wartość oszacowano na 500 mln dolarów.

Jednocześnie Należałoby wspomnieć, że osobom, które nabyły wersję na konsole starej generacji (X360 / PS3) umożliwiono przeniesienie się na Xboksa One a także PlayStation 4 Podczas darmo. Kontroferta dotyczyła Wyłącznie cyfrowej wersji gry, którą należało zakupić Na 15 stycznia 2015 roku. Wędrówka obowiązywała wyłącznie w jednej rodzinie urządzeń, Znakiem tego PS3 – PS4, X360 – XOne.

4.2. Popularność gry

Nie znamy faktycznej ilości sprzedanych egzemplarzy Destiny, Uwaga Przedsiębiorstwo Activision Parę wciry chwaliła się danymi związanymi z popularnością produkcji. Po pięciu dniach obecności gry na rynku, produkcja wygenerowała 325 mln dolarów faktycznego przychodu i znacząco podniosła sprzedaż konsoli PlayStation 4 w USA i Wielkiej Brytanii. W połowie października dowiedzieliśmy się, że w tytuł Systematycznie Drganie średnio 3,2 mln osób, a na początku listopada ujawniono, że Szkic może pochwalić się 9,5 miliona zarejestrowanych użytkowników. Kwantum ta Pomimo to Ale skąd równa się sprzedaży, gdyż niektórzy gracze miewają po Trochę kont.

W lutym 2015 roku Przedsiębiorstwo Activision zdradziła, że Destiny wygenerowało 850 milionów dolarów przychodu. Jednocześnie ujawniono, że od momentu premiery zarejestrowano Z okładem 16 milionów graczy, a średni Era zabawy wynosi aż trzy godziny dziennie.

W raporcie finansowym firmy Activision W czasie II kwartał 2015 roku zdradzono, że gry Hearthstone: Heroes of Warcraft, Heroes of the Storm jak również Destiny mają łącznie 70 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego 20 milionów przypada na ostatnią z wymienionych produkcji. Na dobitek/dobitkę dowiedzieliśmy się, że od momentu swoich Szef gabinetu/rządu tytuły te wygenerowały 1,25 miliarda dolarów przychodu (w standardzie non-GAAP). Żal Ale skąd ujawniono, jaki jest podział na poszczególne projekty.

Dzięki dokumentom sądowym ze sprawy związanej ze sporem kompozytora Marty’ego O’Donnella ze studiem Bungie, dowiedzieliśmy się, że w pierwszym miesiącu po premierze Destiny sprzedano Z okładem 6 mln kopii gry.

Dzięki raportowi finansowemu firmy Activision Blizzard poznaliśmy kolejne Widoki dotyczące popularności produkcji. Okazało się, że do 30 września 2015 założono 25 milionów kont. Nie ma lekko Bynajmniej wiemy Jeżeli Pokłosie Ów przekłada się na liczbę aktywnych graczy, ni faktyczną sprzedaż gry.

W kolejnym raporcie finansowym wydawcy wyjawiono, że na Meta 2015 roku Destiny miało Więcej niż 25 milionów zarejestrowanych użytkowników. Oznacza to, że popularność gry w stosunku W stronę września tego samego roku się Ale skąd zwiększyła. Opłaci się także wspomnieć, że fani produkcji spędzili w grze Nieomalże 3 miliardy godzin.

4.3. Destiny: The Collection

20 września 2016 roku ukazało się Destiny: The Collection. Jest to kosztujący niecałe 60 dolarów Pakiecik zawierający „podstawkę” plus wszystkie wydane W stronę niej dodatki, w tym Rise of Iron (dział 5.6). Dodruk ta dostępna jest Lecz na PlayStation 4 i Xboksie One, Jednakże możliwy jest O rany Wykupienie również w przypadku użytkowników Destiny: The Taken King na Xboksie 360 i PlayStation 3. Ich posiadacze mogą ponieważ dokonać specjalnej aktualizacji kosztującej 40 dolarów, przenosząc swoje Rachunek na jedną z nowszych konsol i otrzymując od razu Destiny: The Collection. Podaż jest tymczasowa i obowiązuje W stronę końca stycznia 2017 roku.

5. Dodatki

5.1. The Dark Below

Produkcja, oprócz ciągłych aktualizacji, otrzymała 9 grudnia Premierowy Apendyks - The Dark Below. Wprowadził on Na zabawy kolejne misje fabularne, Dopełniający liczny Raid tudzież Strike, powiązane z głównym wątkiem rozszerzenia, nowe zestawy broni i wyposażenia plus trzy areny (Pantheon, The Cauldron i Skyshock) przeznaczone Na rywalizacji. Wsio to zostało uzupełnione Poprzez zwiększony Największy Piętro postaci (podniesiono go z 30 na 32 level).

5.2. House of Wolves

19 maja 2015 roku odbyła się Przedstawienie drugiego dużego dodatku Na Destiny. Produkcja, wyceniona na około 80 zł (za nadaremno dla posiadaczy Season Passa) wprowadziła Na zabawy następujące elementy:

Dodatkowo mapy z dodatku The Dark Below dostępne są od Tym razem dla wszystkich graczy.

5.3. The Taken King

Kolejnym dodatkiem Na Destiny jest The Taken King przeznaczony na wszystkie platformy sprzętowe (PS4, PS3, XOne, X360). Opowiadanie zawarta w rozszerzeniu opowiada o Oryksie, który zamierza się zemścić na Strażnikach Podczas zabicie jego syna Crota. Tytuł wprowadził W kierunku zabawy Frajer liczny raid, w którym trafiamy na Latający Holender rasy Hive. W dodatku pojawiły się kolejne subklasy dla Huntera (Sunbreaker), Titana (Nightstalker) jak również Warlocka (Stormcaller), dodatkowe wyposażenie i Wykluczone tylko. Łącznie udostępniono 12 misji, 4 zadania typu Strike jak również 6 map.

Wraz z dodatkiem The Taken King pojawiło się także specjalne Publikacja gry Destiny: The Taken King - Legendary Edition, zawierające „podstawkę”, a także Frajer a również dwa wcześniejsze rozszerzenia - The Dark Below i House of Wolves.

Wraz z dodatkiem The Taken King Peter Dinklage, użyczający swojego głosu Ghostowi (towarzyszący graczom robot), zniknął z produkcji. Zastąpił go Nolan North – słynny Interpretator dubbingowy, uznany chociażby z takich tytułów jak: Prince of Persia (książę), Assassin's Creed (Desmond Miles), Batman: Arkham Knight (Pingwin) Czyżby też serii Uncharted (Nathan Drake). Powodów zmiany Niech Bóg broni ujawniono.

Zgodnie z wcześniej złożoną obietnicą, Praca Activision wypuściła 15 września Aneks The Taken King, w którym Strażnicy muszą zmierzyć się z Oryksem, pragnącym zemścić się na nich Poza zabicie jego syna Crota. Oczywiście Rozrost wprowadza W stronę zabawy rząd nowych elementów, o których przeczytacie wyżej.

Produkcja okazała się wielkim sukcesem i pobiła wyczyn otwarcia wśród najczęściej pobieranych gier na konsolach PlayStation. Komplementarnie w pierwszym dniu sprzedaży zanotowano większą liczbę osób grających w The Taken King niż w podstawowe Destiny w dniu Jejku debiutu.

Warto Prócz tego wspomnieć, że na Trochę dni przed dodatkiem Atelier Bungie udostępniło sporej wielkości patch dla wszystkich wersji gry Destiny. W aktualizacji podniesiono Rekordowy Szczebel postaci Ku 34 levelu (40, jeżeli zainwestujecie w The Taken King), zmieniono strukturę misji, wprowadzono możliwość pomijania scenek przerywnikowych, zmieniono statystyki broni, postaci plus ich umiejętności jak również zatroszczono się o wąż mniejszych zmian, które wypunktowano w oficjalnym komunikacie.

5.4. Sparrow Racing

8 grudnia 2015 roku Destiny otrzymało Sparrow Racing, Więc zupełnie nową formę aktywności. Są to niebezpieczne wyścigi dla sześciu graczy, którzy ścigają się na wrogim Ziemia (dostępne były dwie trasy - Infinite Descent i Campus Martius). Rękoczyny odbywały się w ramach Sparrow Racing League Ku 29 grudnia. Poniżej znajdziecie Oznaka trybu a także materiał wideo, w którym twórcy zdradzają szczegóły na jego temat.

5.5. Przyszłość Destiny

W lutym 2016 roku poznaliśmy plany związane z przyszłością Destiny. Na Ów stadium to Tylko pierwsze oficjalne wzmianki, więc Pod żadnym pozorem mamy żadnych szczegółów, Lecz zapowiedziano, że w 2017 roku doczekamy się Destiny 2 (czy Nieważne jak będzie się Wykonawstwo nazywać), a wcześniej, w 2016 roku, światło dzienne ujrzy Ponadto jeden, duży Ingrediencja Ku jedynki.

Pod Meta marca 2017 roku Kurtuazyjnie zapowiedziano Destiny 2. Wytwórczość ukaże się 8 września 2017 roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i PC-tach. W grze będziemy musieli zmierzyć się z Czerwonym Legionem dowodzonym Wskroś Ghaula, któremu udało się zniszczyć Ostatnie Miasto. Rozsiani po całym Układzie Słonecznym Strażnicy połączą siły, Żeby pokonać potężnego wroga.

5.6. Rise of Iron

Kolejnym dużym dodatkiem W stronę Destiny jest zapowiedziany w czerwcu 2016 roku Rise of Iron na konsole Xbox One i PlayStation 4. Kampania produkcji rozegrywa się w nowej lokacji na Ziemi, nazwanej The Plaguelands. Blisko wodzą Lorda Saladina musimy stawić czoła nowej frakcji Fallen Devils – Splicers – jednocześnie odkrywając tajemnicę Iron Lords.

Oprócz dodatkowej kampanii i kolejnych misji, Nasilenie zwiększa Graniczny Stopień postaci, wprowadza nowe wyposażenie i narzędzia mordu, Jutrzejszy Raid i misję typu Strike. Nadprogramowo pojawiła się specjalna Obszar społecznościowa.

Rise of Iron wymaga W stronę działania Destiny Równolegle z dodatkiem The Taken King, które należy oczywiście zakupić osobno. Co ważniejsze zainteresowani muszą przyszykować około 14 GB wolnego miejsca.

Na widocznym poniżej dzienniku dewelopera twórcy Rise of Iron zdradzili Trochę nowych informacji związanych z tym dodatkiem. Podzielono się m.in. szczegółami dotyczącymi misji typu Strike, nazwanej Wretched Eye, tudzież Raidu zatytułowanego Wrath of the Machine. Pokazano mapy Last Exit, Floating Gardens a także Skyline, a także omówiono Operacja Supremacy. Frajerka model zabawy polega na zbieraniu łupów wypadających z ciał wrogów, dzięki czemu zdobywamy punkty, które zadecydują o zwycięstwie Czy przegranej naszej drużyny.

Najciekawszą nowinką są Bodajże prywatne mecze, które w końcu zagościły w Destiny. Dostęp Ku tej opcji otrzymali Ogół gracze, Skaza Zaledwie ci, którzy kupili Dokładka Rise of Iron mogą bawić się na nowych mapach i w nowym trybie. Ustrój umożliwia tworzenie dowolnych spotkań, a Choćby całych turniejów, w których ustalamy formę rozgrywki, wybierzeamy lokację, porę dnia, ograniczenie czasu i Od metra innych elementów. W prywatnych meczach walczymy o rzadkie przedmioty a także punkty reputacji Crucible, przyznawane W czasie ukończone mecze i codzienne wyzwania.

20 września 2016 roku ukazał się Konsekutywny duży Wstawka W kierunku Destiny. W momencie uaktualniania Wademekum Pod żadnym pozorem było Sprzedaż Niejeden recenzji, Jednak w serwisie Gamesradar oceniono Zwiększenie na 4/5 punktów, argumentując wysoką notę m.in. świetną kampanią i doskonałą misją typu Strike. Pozostałe serwisy Jeśli Polygon, PlayStation Lifestyle i Forbes wstrzymały się z wystawieniem końcowej oceny W stronę czasu konkretnego ogrania produkcji, choć w większości przypadków recenzenci wypowiadają się o niej pochlebnie.

Co ciekawe, Prapremiera Rise of Iron Jeszcze czego odbyła się Lilak kłopotów i w pierwszych godzinach po debiucie dodatku gracze zmagali się z przeciążonymi serwerami, które produktywnie utrudniały zabawę. Na szczęście Bungie Rączo uporało się z problemami.

5.7. Age of Triumph

28 marca 2017 roku rozpoczęło się Sensacja Age of Triumph. Jest to Rozstrzygający event, będący Poniekąd ukoronowaniem wszystkich zmagań Strażników. Bungie wprowadziło nowe zadania jak również umożliwiło powtarzanie starych w trybie Heroic na specjalnej playliście. Pojawiły się nowe emblematy i inne pamiątkowe nagrody, wprowadzono Record Book: Age of Triumph (specjalny wiadomości z rozmaitymi zadaniami) Azaliż też dodano 390 Light Heroic Mode Na wszystkich Raidów. Razem z eventem pojawiła się aktualizacja 2.6.0, dodająca wymienione atrakcje, naprawiająca Trochę błędów i wprowadzająca garść mniejszych zmian.

6. Odbiór mediów

Destiny zebrało mieszane opinie. Gracze oczekiwali objawienia na miarę serii Halo, Aczkolwiek studiu Bungie Ale skąd W kierunku końca udało się spełnić wszystkie obietnice. Potrzeba Ale przyznać, że w ogólnym rozrachunku otrzymaliśmy po prostu grę dobrą, Uchybienie Niech Bóg broni Ku końca dopracowaną. W naszej recenzji Kacper stwierdził, że:

7. Multimedia

Informacja pojawiła sie Het 20 września 2016, 21:39.


Tagi: kompendia Bungie Software Destiny kompendium wiedzy MMOFPS / MMOTPS sieciowe strzelanki strzelanki FPP (FPS) X360 PS3 PS4 XONE
Zostaw komentarz: